PHIT organitza el seu primer taller internacional Espai de debat sobre experiències internacionals en l’abordatge del TEH amb finalitats d’explotació sexual el 20 de novembre a la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona.

La jornada pretén ser un espai d’intercanvi i de discussió pràctica on compartir diferents experiències per aprofundir en el tema del TEH, i concretament en l’impacte psicològic que té. En aquesta ocasió hi participaran tres experts internacionals amb una llarga experiència en la matèria, i que la vegada conformen el Comitè d’Avaluació del projecte PHIT:

• Dra. Helga Konrad, directora de la Iniciativa Regional de Prevenció i Lluita contra totes les formes de Tràfic d’Éssers humans (Àustria): promou la col·laboració entre entitats i països de la regió del Danubi i fomenta l’intercanvi de bones pràctiques i ensenyaments de prevenció i lluita contra el TEH des d’una perspectiva de drets humans.
  • Dra. Carrie Pemberton, directora del Centre de Recerca sobre el Tràfic d’Éssers Humans de Cambridge (Regne Unit): lidera una xarxa internacional d’experts, reconeguda per l’Oficina de les Nacions Unides, contra la droga i el delicte, que treballa per aprofundir i compartir el coneixement sobre tots els aspectes del tràfic d’éssers humans.
  • Dr. Cornelius Katona, director mèdic i de recerca de la Fundació Helen Bamber (Regne Unit): ofereix programes d’atenció a les víctimes de tortura i de TEH. El seu equip de professionals és reconegut internacionalment pel seu treball terapèutic. Cornelius Katona és coautor de l’informe Abordar les necessitats de salut mental de les supervivents de l’esclavitud moderna.

El programa del taller està disponible en aquest enllaç.

L’aforament de la sala és limitat i es requereix inscripció prèvia.